Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl
Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl

czwartek, 11 czerwca 2015

Nowy Ow


ow

 2 czerwca 2015 r. Stanowisko Ow zajęła nowa osoba! O.O jest to druga tego ty zmiana...
Nowy Ow nie napisał o sobie  wiele. Oto co możemy przeczytać na jego wiadomości powitalnej 

"Witajcie!

Mam przyjemność ogłosić, że w związku ze zmianami, które zaszły w naszym zespole zostanę Waszym nowym Owem. Na wstępie chciałbym podziękować mojemu poprzednikowi za całą pracę na rzecz naszej społeczności i zapewnić, że będę starał się równie dobrze służyć graczom i robić wszystko aby było u nas jak najciekawiej

Zastanawiacie się pewnie, kim jestem i skąd taka zmiana? Pozwolę sobie wpierw odpowiedzieć na drugie pytanie. Otóż niedawno znalazłem Róg Obfitości, a w nim kartę "zostajesz adminem"... Cóż, niezupełnie tak to było, ale brzmi ciekawie, prawda? No i z Rogami nigdy nie wiadomo, co się wylosuje.

Prywatnie, jestem zapalonym graczem (nie tylko w Howrse!). Interesuję się także muzyką i mogę pochwalić się umiejętnością grania na różnych instrumentach. Mój ulubiony kolor to czerwony.

Na dobry początek mam też dla Was mały konkurs.

Chyba każdy gracz Howrse ma swoją ulubioną rasę, nawet jeśli się do tego nie przyznaje. Jak myślicie, jaka jest moja ulubiona rasa w Howrse?
Odpowiedzcie poniżej i wygrajcie 5-ty Żywioł

Zasady w skrócie:
- Liczyć się będzie jedynie pierwsza odpowiedź i pierwsza wymieniona rasa.
- Pierwsze trzy prawidłowe odpowiedzi zostaną nagrodzone.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do zabawy,
Wasz nowy Ow

Odpowiedź na pytanie konkursowe brzmi: Kuc islandzki."


Mam nadzieję że z nowym administratorem Howrse będzie co raz bardziej rozkwitać! 
Mokrzu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz